Lidmaatschap

Bent u enthousiast geworden na het bezoeken van onze website en u wilt lid van onze wandelvereniging worden?
Stuur ons dan een e-mail naar wandelverenigingolst@gmail.com

Laat uw naam en telefoonnummer achter en wij nemen contact met u op.

Wat krijgt u voor uw lidmaatschap
:

Elke georganiseerde wandeling van onze vereniging kunt u gratis aan deelnemen

Met korting wandelen bij een andere vereniging op vertoon van uw lidmaatschapskaart

Aantal keren per jaar wordt er

gewandeld met de leden

gezamelijk

5x per jaar gratis het wandelsportmagazine

U ontvangt

U ontvangt elk jaar gratis het wandelprogramma boekje (hierin zijn alle wandelingen en avondvierdaagsen van heel Nederland opgenomen die aangemeld zijn bij de KWBN)

Het abonnementsgeld is € 17,50 p.p.p.jr.

Opzegging lidmaatschap dient vóór 1 november schriftelijk ontvangen te zijn door  het secretariaat WVO.

We doen ook mee met de Salland Clubactie

Scoren voor onze club en je krijgt zelf extra korting op je zorgpremie bij Salland Zorgverzekeringen.

Even de voordelen op een rij:

Via Wandelvereniging Olst:

Sluit je een goede zorgverzekering op maat af

Krijg je een aantrekkelijke korting op je premie

Krijgt onze club een mooi bedrag voor in de clubkas.

De korting geldt voor alle leden/donateurs van onze club en alle gezinsleden op hetzelfde woonadres. Leden die al verzekerd zijn bij Salland Zorgverzekeringen kunnen ook overstappen naar onze clubcollectiviteit! Die profiteren dan ook van de mooie korting en scoren voor onze club. De premie is nu bekend. We hebben een speciale omgeving binnen de website van Salland Zorgverzekeringen waarop je alle informatie kunt vinden.  Klik daarom op de volgende link: www.salland.nl/wvo

Nieuwe reacties